نماینده مردم اردکان از کمپ های استقبال از مسافران نوروزی بازدید کرد


یزدفردا "نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با حضور در کمپ های ویژه عید نوروز شهرستان اردکان ضمن بازدید و تشکر از مسئولان آن ،نکاتی را به منظور استقبال، راهنمایی و اسکان بهتر مسافران نوروزی در اردکان و فراهم کردن رفاه بیشتر وحفظ سلامت آنان گوشزد نمود.
در این بازدید ها که فرمانده نیروی انتظامی استان،رئیس جمعیت هلال احمر استان،فرماندار،شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان نیز تابش را همراهی می کردند ،نماینده مردم اردکان در سخنانی عید باستانی نوروز را فرصت مغتنمی برای ابراز شادمانیها،مهربانیها و رفع کدورتها دانست و گفت از این فرصت باید برای شناساندن اماکن و پتانسیلهای شهرستان اردکان به عموم مردم ایران استفاده مطلوب نمود . وی بر توجه و برنامه ریزی لازم جهت استقبال ازمسافران نوروزی تاکید کرد.
در این مراسم هر یک از مسئولان توضیحاتی را پیرامون اقدامات انجام داده جهت تسهیل مسافرتهای نوروزی ارائه نمودند.تابش نیز از زحمات تمامی دست اندرکاران امر که در روزهای تعطیل وقت خویش را مصروف خدمت به هم میهنان نموده اند تشکر نمود و بر لزوم جبران زحمات آنها به نحو مقتضی توسط دستگاههای مربوطه تاکید کرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا